Arxiu municipal

El Servei d’Arxiu Municipal de Sant Bartomeu del Grau és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local.

El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal i per garantir els drets dels ciutadans, els documents de conservació permanent, i fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi de Sant Bartomeu del Grau. L´Arxiu Municipal de Sant Bartomeu del Grau forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2009, i l’ajuntament va aprovar el Reglament del Servei d’Arxiu l’any 2011.

Oficina d'atenció a l'usuari / Ajuntament

Passeig del Grau, 10 - 08503 Sant Bartomeu del Grau - Barcelona
Telèfon: 938889000
Fax: 938889800
Adreça electrònica: st.bartomeu@diba.cat
Lloc web: www.sbg.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 10:00h a 13:30h i dimecres de 16:00h a 19:00h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 27.11.2017 | 12:20